Lepota oblike je podjetje za vizualno komunikacijo, ki z dodelanim grafičnim oblikovanjem podjetjem in posameznikom pomaga do strateško učinkovite vizualne podobe ter jasnih in estetsko dovršenih vidnih sporočil za njihovo publiko. Tako se podjetje lahko poistoveti s svojim logotipom, stranke podjetja pa se lažje poistovetijo z njihovim poslanstvom.

Kaj ustvarjam in kako pomagam?

1

Izluščim, razvijem in skupaj z vami dodelam vašo zgodbo.

2

Poiščem način komunikacije, ki daje vrednost vaši stranki.

3

Vašo zgodbo spremenim v utelešeno izkušnjo vaših strank.

4

Naučim vas in vam pomagam kreirati močna sporočila.

5

Vašim sporočilom pomagam najti pot do pravih strank.

To želim dajati v svet.

1

Ustvarjati in pomagati ustvarjati vizije

2

Prinašati lepoto na svet

3

Ustvarjati lepe odnose

4

Delovati v dobro živali, ljudi in planeta

5

Nenehno raziskovati

Kakšen je proces dela?

Podjetjem in posameznikom pomagam najti in razviti njihove najboljše zgodbe ter jih vizualno pokazati na razumljiv, jasen in strukturiran način. (Minimalizem pomaga.)

Kako to naredimo?

Vsakemu naročniku se posebej posvetim. Kot tim skupaj previharimo možgane in damo ‘karte na mizo’ − pregledamo, kaj imamo na voljo in skupaj z vami ustvarim strategijo, kako to vsebino oplemenititi ter dati naprej končni publiki, ki jo želite doseči.

Vsako stranko, s katero sodelujem, vzamem za svojo in se ji srčno posvetim. Rada se vživim v vaše zgodbe!

Na tak način vas podprem v vašem delu za vaše podjetje, ki ga vsak dan skrbno opravljate − potrudim se vzeti del bremena z vaših ramen.

Trije koraki našega sodelovanja

1

——–

Spoznavanje vaše znamke, da jo lahko pripeljem do ugleda, ki si ga zasluži.

——–

Strateški avtorski vprašalnik

Odkrivanje glasu vaše znamke

Skiciranje izgleda vaše vizualne podobe

2

——–

Večnivojska izvedba materialov, ki jih boste potrebovali za delovanje in manifestacijo v svetu.

——–

Izdelava materialov

Medsebojno sodelovanje, pregledovanje, potrjevanje

Vizualna podoba je rojena

3

——–

Naj se razširi glas − zdaj je čas za implementacijo.

——–

Naučim vas na najboljši način uporabljati vašo novo vizualno podobo.

Ali pa prepustite to delo meni − z veseljem se dogovorimo za način izvedbe.

Kaj oblikujem?

Vizualne podobe

LOGOTIP

Nekaj dejstev o logotipu:

  • Logotip ni ilustracija.
  • V dobrem logotipu je praviloma čim manj barv.
  • Logotip je slika, ki pomaga pomniti občutke, ki jih ima naša stranka o našem podjetju.
  • Največ logotipov na svetu uporablja modro barvo.

Celostna vizualna podoba:

  • je poleg strategije eden temeljnih dokumentov podjetja. V obliki priročnika nam pomaga sistematizirati našo pojavnost.

Da se nikoli več ne bi zgodilo, da ne bi vedeli, kje že imamo spravljene vektorske datoteke našega logotipa …

———–

P.S. Na voljo je tudi ENERGIJSKI LOGOTIP!

Bi radi izvedeli kaj več o tem malce mističnem pojmu? Kontaktirajte nas in z veseljem vam povemo več.

BRAND BOOK oz. PRIROČNIK ZNAMKE

To je osnovni dokument vizualne podobe in vse je lažje, če ga imaš! Pa naj bo v obliki knjige, knjižice, ali celo plakata in kartice.

Za naše naročnike se nam zdi pomembno, da imajo vsaj vrabca v roki, če že goloba ne, saj zna biti celoten projekt ‘brand book-a’ kar velik zalogaj. Če logotip že imate, pa bi potrebovali vsaj osnovno usmeritev glede uporabe barv, pisav in čustev v jeziku komuniciranja, se oglasite pri nas.

VIZUALNA STRATEGIJA

Kompleksna vizualna strategija je dokument v papirni ali digitalni obliki, ki določa smernice našega vizualnega komuniciranja in pojavljanja na trgu. Pomaga nam pri konsistentnosti in podpira naš vsebinski marketing. Po domače povedano: v njem se nahajajo vsa pravila, ki vam bodo pri tem pomagala:

  • kako je logotip sestavljen in kako ga uporabljamo,
  • katere pisave in v kakšnih kombinacijah naj uporabljamo,
  • vse o barvah v povezavi z našo znamko,
  • kakšen je jezik, s katerim komuniciramo,
  • v njem so prikazani vsi ključni korporativni materiali (od najmanjših kot sta pisalo in vizitka, do srednjih, kot so dopisni list, mapa ali kuverta, pa do največjih, kot so podoba avtomobila, jumbo plakat, vhodni steber, reklamni pano, ali sejemski prostor.

Kadar zaidemo, nam vizualna strategija z napisanimi vrednotami, poslanstvom in cilji pomaga videti širšo sliko in smisel našega delovanja.

In ja, tudi enoosebnim in storitvenim podjetjem je izjemno koristen pomočnik.

MARKETINŠKA STRATEGIJA

Ste pri komuniciranju preko socialnih omrežij izgubljeni? Ne veste, kako bi se lotili vsebine? Imate vsebine, pa bi jo bilo treba le malce estetsko ‘polikati’? Z veseljem vas na tem področju izobrazimo, ali pa naredimo to namesto vas.

Marketinška strategija je dokument, namenjen za uporabo na socialnih omrežjih in vam bo pomagala narediti vsebinski marketinški načrt, določiti cilje in vas do njih tudi pripeljati. Tesno je povezana z dokumentom vizualne strategije.

Digitalno

WEB

  • spletne strani
  • objave za socialna omrežja
  • bannerji
  • reklame

VIZUALIZACIJE

  • powepoint
  • keynote prezentacije
  • google slides
  • infografike
  • ikonografija in ilustracije
  • tlorisi, vizualizacije interierjev

VIDEO

  • animacije
  • intro in outro
  • osnovna montaža
  • predstavitvene prezentacije
  • video tečaji in predavanja

Publikacije

KNJIGE, MONOGRAFIJE, ZBORNIKI, KATALOGI

ČASOPISI IN REVIJE

NAPOVEDNIKI IN PERIODIKA

DROBNE (in manj drobne) TISKOVINE

  • CD plošče
  • vabila
  • voščilnice
  • mape
  • kartice
  • plakati
  • fotoknjige
  • letaki
  • gledališki in koncertni listi
  • notni zapisi
  • vstopnice
  • zemljevidi
  • rokovniki
  • in še kaj …

Korporativne tiskovine

TISKOVINE

  • vizitke
  • dopisni listi
  • mape
  • kuverte

DOKUMENTI PODJETJA

  • bloki
  • računi
  • dobavnice
  • kartice
  • kartončki

VELIKE TISKOVINE

  • zastave
  • vidno označevanje
  • avtomobilska grafika

Da se boste lažje odločili za sodelovanje z menoj, sem vam na voljo za brezplačni posvet, na katerem ugotovimo, ali smo za skupaj.

(Tudi v zvezo z nekom se ne spustite kar brez vsakršnega zmenka, kajne.)

Kliknite in rezervirajte

Hvaležna sem vsem dosedanjim naročnikom.

Ustanove in podjetja

(abecedna razporeditev)

   Butan Plin, d. d.

CVIU Velenje

Dom Hmelina, d. o. o.

Druga OŠ Slovenj Gradec

Gimnazija Slovenj Gradec

Kopur d. o. o.

Koroška galerija likovnih umetnosti

Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem

Koroški pokrajinski muzej

Krajinski park Kolpa

Lanara Consulting, d. o. o.

Merc d. o. o.

Mestna občina Slovenj Gradec

MOCIS, center za izobraževanje odraslih

Občina Ravne na Koroškem

odelo d. o. o.

Pastoralna zveza Slovenj Gradec

PSR d. o. o.

Šolski center Slovenj Gradec

Splošnja bolnišnica Slovenj Gradec

Univerza Ljubljana

Univerza Maribor

Zavod Ekopren

Zdravstveni dom Slovenj Gradec

ZIK Črnomelj

… in mnogi drugi …

Društva in posamezniki

(abecedna razporeditev)

Andreja Pikl, odvetnica

Barbara Mirkac, Glasbena šola Sled

Benjamin Kumprej, slikar

Božidar A. Kolerič, slikar in glasbenik

Činkl’ce, koroški ženski kvartet

Claritet

Deja Muck, Fraktalnost

Družina Miklavž, pevska družina

Flamenko Koroška

Karel Gržan, pater, pisatelj

Kulturno društvo KAPZ Mohorjan

Kulturno društvo Razbor

Kulturno društvo Stari tg

Kulturno društvo Tisnikar

Martina Razdevšek, Poslovna odličnost

MePZ Dar

MoPZ Adoramus

MoPZ Vres

Niko R. Kolar, publicist, galerist in kulturnik

Rožmarin, pevski zbor

SGeek, Jadranka Smiljić, internetne rešitve

Simona Večko, Čarovnije narave

Smolar Adi, kantavtor

Sonja Klopčič, izvirni model voditejstva AEIOU

Tanja Pogorevc Novak, Bohkov kotek

Violeta Bulc, bivša evropska komisarka, Ecocivilisation

VitaNatur

Zoran Ogrinc, slikar

… in mnogi drugi …